Forum www.sklteam.fora.pl Strona Główna

 Artykuł-ALMOT-producent,czy importer??

Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Fajka70




Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łobodno
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Czw 11:45, 28 Maj 2009    Temat postu: Artykuł-ALMOT-producent,czy importer??

Witam wszystkich forumowiczów!! Tworze nowy temat, bo dopatrzałem się pewnej niejasności w firmie ALMOT, która jest... no właśnie Very Happy producentem polskich części do motocykli Romet, Simson, MZ (i nie tylko), czy tylko jest importerem i przebijają na swoje oznaczenia.Więc tak,żeby nie było nudno opowiem wszystko, co Mi doskonale o tym wiadomo. Odkąd mam Simka, jest mi wiadomo że almot (prawdopodobnie) produkuje cylindry do simsona, są one zrobione estetycznie, z dobrego materiału, ale wykonanie pozostawia dużo do życzenia. produkcja/import w tej firmie obejmuje prawie wszystkie części do w/w motorków.Tutaj jest pytanie: skoro cylinder jest wykonany w skali 9/10 (braki w ożebrowaniu, małe okna w tuleji) to czemu tłok jest jakości zerowej?? producent ten sam, stop materiału odpowiedni (AK20) tłok jest ciężki, rowki na pierścienie za duże, zamki na pierścienie byle jak wbite(nawet nie zalewane) niekiedy krzywo, niekiedy wypadają Laughing pierścienie wykonane Z RURY.... to jest raz. Dwa to wał, który bywa krzywy, źle wyważony, kiepskiej jakości korbowód (kumpel miał krzywo otwór w główce wywiercony) jest miękki i chropowaty... Trzy to Magneto, które jest za mocno na magnesowane, Efekt?? palenie wszystkiego,co związane z naszą instalacją (żarówki, cewki, w niektórych przypadkach oporniki i bezpieczniki, moduły w elektroniku i co najgorsze miedziane blaszki w przełącznikach które znowu kiepskie) Nie łączą czasami się palą( bardzo duży, siwy dym Laughing ) mówiąc o magnecie, puszcza na nitach... efekt?? hałas,zrywanie klinów na wale, wyrywanie wału, łożysk i karterów. pozostając przy zapłonie, płyta jest za mała, wymaga perfekcyjnego ustawienia zapłonu, bo się rusza góra-dół (w moim przypadku perfekcyjnego,żeby za wczas nie odcięło zapłonu) I chyba najważniejsze, popychacze i klamki sprzęgła.Wykonane z miękkiego materiału, który nie pozwolił mi użytkować sprzęgła po przebiegu 70km!!! popychacze rozepchało we wszystkie strony, a co najgorsze zacisło w wałku do którego dostęp jest tylko z jednej strony( chyba że zrobicie to co ja, ale o tym pokaże wam już na zdjęciu) ewentualnie rozpoławianie silnika

Jak wiecie jeszcze o czymś to piszcie, jak mi się przypomni to też dopisze Very Happy zdjęć wszystkich nie mam bo nie było by widać gołym okiem co jest nie halo. Kto chce to wpadać na pokaz tych części Mr. Green a tutaj link do zdjęć(sory za jakość ale to tylko k510i): [link widoczny dla zalogowanych]

1) przewiercenie się przez karter do wałka skrzyni, przez który przechodzą popychacze sprzęgła
2,3,4) popychacze, niestety jak byście to mieli na ręce to dopiero by było widać co się stało
5) Wyrwany kawałek wału( wał o przebiegu 500km!! Neutral )
6,7)klamka sprzęgła to samo zdjęcie, ale nie widać zadzioru
Cool A to już mówi samo za siebie Mr. Green

Znalazłem jeszcze moje magneto Wink [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Fajka70 dnia Czw 11:52, 28 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.sklteam.fora.pl Strona Główna -> Testy, artykuły Wszystkie czasy w strefie MST (U.S./Kanada)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
gRed v1.3 // Theme created by Sopel & Programosy
Regulamin